Το 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πάτρας δημιουργεί και συμμετέχει στο Συνέδριο για τα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου

5EPALΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΝΕΑ

Το 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πάτρας έχει την τιμή να συμμετέχει στο Επιστημονικό και Εκπαιδευτικό Συνέδριο με τίτλο «Όλη η Ελλάδα ένα Μεσολόγγι: 200 χρόνια Εκπαίδευση και Αξίες σε Διαχρονικό Διάλογο», το οποίο διοργανώνεται από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και θα πραγματοποιηθεί στις 25–26 Απριλίου 2026 στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο Μεσολογγίου.

Το Συνέδριο αποτελεί μια σημαντική εκπαιδευτική δράση πανελλήνιας εμβέλειας, που στοχεύει στην ανάδειξη της ιστορικής μνήμης και των διαχρονικών αξιών που συνδέονται με την Έξοδο του Μεσολογγίου, όπως η ελευθερία, η συλλογικότητα, η αλληλεγγύη και η υπέρβαση.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου δημιουργήθηκαν έξι αφίσες από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και Γ΄ Τάξης του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, ειδικότητας Γραφικών Τεχνών, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Κωνσταντίνας Πατσιαλού.

Από τις αφίσες αυτές επιλέχθηκε η τελική αφίσα του Συνεδρίου, ενώ το σύνολό τους θα εκτεθεί στον χώρο διεξαγωγής.

Επιπλέον, το σχολείο μας θα συμμετέχει ενεργά και με εισήγηση την Κυριακή 26 Απριλίου και ώρα 17:45, με θέμα: «Οπτική Επικοινωνία και Ιστορική Μνήμη: Σχεδιάζοντας την Αφίσα του Συνεδρίου για τα 200 Χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου» .

Η συμμετοχή αυτή αναδεικνύει τον ενεργό ρόλο του σχολείου μας στην προώθηση της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την κοινωνία και τον πολιτισμό.

Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν στον σχεδιασμό των αφισών είναι:

Β Τάξη Εφαρμοσμένων Τεχνών:
Μαγδαληνή Βασιλακοπούλου-Σουπιώνη, Λίνα Γεωργούση, Αναστασία Πυλαρινού, Ιωάννα Χαντζή

Γ Τάξη Γραφικών Τεχνών:
Πηνελόπη Γεωργοπούλου, Τιμολέων Καστανάς, Ανδριάνα Κρεββατά, Μαρία Μιχαλοπούλου, Καμαράν Μοχάμμεντ, Σπυριδούλα Μπαρδάκη, Φανή Ρηγάτου, Αναστασία Χρυσοπούλου

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:
Κωνσταντίνα Πατσιαλού, ΠΕ89.01 Καλλιτεχνικών Σπουδών/Γραφιστικής

Ο Διευθυντής
Παναγιώτης Αναγνώστου