Υλοποίηση Εκπαιδευτικής Δράσης Αγωγής Υγείας

5EPALΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΝΕΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στη σχολική μας μονάδα η εκπαιδευτική δράση Αγωγής Υγείας με θέμα: «Εκφοβισμός στον Φυσικό και στον Διαδικτυακό χώρο», την Τετάρτη 2 Απριλίου 2026.

Η παρέμβαση υλοποιήθηκε από την κα Τριανταφυλλιά Οικονόμου, Κοινωνική Λειτουργό του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών (Π.Γ.Ν.Π.), η οποία ενημέρωσε τους/τις μαθητές/τριες με επιστημονικά τεκμηριωμένο και άμεσο τρόπο για το φαινόμενο του εκφοβισμού, τόσο στο φυσικό όσο και στο διαδικτυακό περιβάλλον.

Στη δράση συμμετείχαν ενεργά οι μαθητές/τριες του τμήματος Α1, καθώς και της ειδικότητας του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας ΓΒΡΕΦ1. Οι συμμετέχοντες/ουσες είχαν την ευκαιρία, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, να εκφράσουν σκέψεις και προβληματισμούς, να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και να καλλιεργήσουν δεξιότητες διαχείρισης αντίστοιχων καταστάσεων.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο των εγκεκριμένων προγραμμάτων Αγωγής Υγείας της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας και συμβάλλει ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα σεβασμού, αποδοχής της διαφορετικότητας και πρόληψης της βίας.

Η σχολική μας μονάδα ευχαριστεί θερμά την εισηγήτρια για την πολύτιμη συμβολή της, καθώς και τους μαθητές και τις μαθήτριες για την ενεργή συμμετοχή τους.

Υπεύθυνη υλοποίησης της δράσης
Παναγιώτα Βασιλοπούλου